קריש דם ברגל בחודש תשיעי-מודאגת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי מבקשת עיצה דחופה גיל 40 בחודש תשיעי, לוקחת אנטיביוטיקה ועושה קומפרסים אבל הסכנה באויר של אולי ניתוח ורידים לפני ההריון, אם חלילה המצב מחמירץ השאלה : האם עדיף לזרז את הלידה בניתוח קסרי כדי למנוע ניתוח ברגל? אם לחכות ללידה רגילה אין סיכון שהמצב יסתבך במהלך הלידה? מה לעשות רכי לשפר את המצב? תודה על כל תשובה שתעזור.
אין צורך בזורוז לידה או ניתוח קיסרי, ניתן להמתין ללידה ספונטנית כמו כן לא כדאי לנתח לפני הלידה כי ברוב המקרים יש שיפור לאחר הלידה. מומלץ להשתמש בחבישה אלסטית ולהשתדל להרים רגליים. בהצלחה
תודה מקרב לב, תשובתך הרגיעה אותי מאוד ובעקיפין גם את התינוק,