בדיקת סוכר - מבקשת תשובה דחופה מרופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ערכתי בדיקת דם היום טרם הריון - סוכר, נוגדני אדמת, טוקמופלסמיז וכיו"ב. קיבלתי כבר את תוצאות הסוכר והתקבל - 107. לפי מה שקראתי מעל 105 עליי לפנות לרופא ולעשות בדיקה חוזרת. האם כך הדבר???????? אני מעט לחוצה בעיקר לאור העובדה כי לא מזמן עברתי הפלה טבעית בשבוע מוקדם. מה עליי לעשות???????????? אשמח לקבל תשובה בהקדם כי אני מתחילה להילחץ. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
ערך תקין של סוכר בצום - עד 110 לא בהריון. במידה וקיימים גורמי סיכון לסכרת כמו עודף משקל, סיפור משפחתי וכו' יש מקום לבצע העמסת סוכר לגילוי סכרת סמויה. בהצלחה