לרופא- דחוף !! תתייחס בבקשה !!!!!!!!!!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלה ראשונה: אני כיום 10 ימים לאחר הביוץ. עשיתי אתמול בדיקת הורמונים, קיבלתי תוצאה HCG 35. ובבדיקת דם שעשיתי קיבלתי תוצאה של Progesterone גדול מ- 127. שאלה שניה: יש לי מאז הביוץ עד היום כאבים בצד ימין למטה, בכיוון השחלה. האם ייתכן כי זהו הריון מחוץ לרחם ??? הביצית היתה אמורה לעבור כבר לרחם, לא? תודה!!!
במידה ואיין מדובר במחזור עם טיפול כלשהוא אזי יש סיכוי להריון. לגבי מיקום ההריון- כרגע, כל עוד ערכי הבטא קטנים מ- 1000 לא ניתן לדעת את מיקום שק ההריון ולכן יש לנהוג לפי הקליניקה (כאבים חריגים=בדיקה). בהצלחה
ד"ר יקר איך אישה בהריון ראשון צריכה לדעת מה הם כאבים חריגים??!!! יכולתם לחסוך מאיתנו (נשים שעברו הריון חוץ רחמי) המון סבל אם הייתם רק מקשיבים לנו....