הפרשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
המחזור שלי מאחר סה"כ ב - 4 ימים. עדיין לא עשיתי בדיקת הריון, כי לדעתי זה מוקדם מדי (והאמת שאני מפחדת לראות שאני לא בהריון, ולהתאכזב). דרך אגב, יש לי בחילות לאורך כל היום כמעט . כבר יומיים ששורף לי למטה, (לא רק בזמן מתן שתן), ויש לי לפעמים הפרשה מעט חומה?? (הצבע לא כ"כ מזוהה). אני כנראה אלך לרופאה מחר, לבקש בדיקת שתן , אך בחדשות מודיעים שביום רביעי קופות החולים תהיינה בשביתה, ולא אוכל למסור את הבדיקה, ולכן - מה עלי לעשות בינתיים? לשטוף עם מים? לעשות בדיקה? אולי ההפרשה מרמזת על מחזור שמתקרב, או על משהו אחר? אודה לכם על תשובתכם.
תעשי בדיקת שתן ביתית להריון או בדיקת דם להריון בקופ"ח, הפרשה חומה בכמות קטנה חסרת משמעות. לגבי צריבה במתן שתן יש מקום לעשות תרבית.