מי שפיר והפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לברר כמה זמן צריך לחלוף לאחר דיקור מי שפיר כדי להיות בטוחים שההריון נשאר שלם ולא אירעה הפלה? מהם הסימפטומים הצפויים במקרה של הפלה?
לקריאה נוספת והעמקה
ירון שלום לאחר מי שפיר מומלץ לנוח 24 שעות. בתק' זו לעיתים כאבי בטן ואי נוחות בגלל הדקירה. אם אין ירידת מים ,חום או כאבי בטן הסכנה בשלב המוקדם חלפה. לעיתים נדירות ביותר מתפתח זיהום או הפרדות של השיליה במהלך השבועיים שלושה הבאים. חשוב להדגיש שהסיכוי להפלה הוא סה"כ נמוך ועומד על 0.5% . נסו לא לעסוק בחרדה אלא להנות מעצם ההריון.