בדיקת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לשאול מהי אמינותה של ערכת הבדיקה הסטנדרטית שנמצאת בכל בית מרקחת והאם ניתן לבדוק בעזרתה לפני תום החודש (ז"א לפני קבלת המחזור) לדוגמא: אני ובעלי מתכננים תינוק וסיימתי כרגע 14 יום לאחר המחזור, האם ניתן ביום ה-18 למשל לבצע בדיקת הריון (בהנחה שעד לאותו יום היו משגלים מלאים)? ואם לא איזה בדיקה כן. תודה סיוון
הפריה מתרחשת בד"כ ביום ה-14, לעומת זאת השרשה מתרחשת ביום ה21 של המחזור (בתנאי שהמחזור נמשך 28 ימים), לכן לא ניתן בשום בדיקה לזהות הריון לפני יום 22-23, בדיקת דם להריון יותר רגישה ויותר מדוייקת, אך גם בדיקת שתן יכולה לעזור באיבחון הריון, אבל כדאי להמתין עוד כמה ימים. בהצלחה