ממצא של klebsiella pneumoniae
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בתרבית השתן נמצא klebsiella pneumoniae. ביצעתי את התרבית כביקורת אחרי שקיבלתי 2 זריקות של דיורוביטיקס עבור טיפול ב GBS. אני עכשיו בשבוע 32. מה המשמעות - אם יש בכלל? האם צריך להתייחס לזה? תודה רבה, קצת מודאגת.
לקריאה נוספת והעמקה
klebsiella pneumoniae זה חיידק אשר יכול לגרום לדלקת בדרכי השתן, תרבית שתן חיובית ל klebsiella pneumoniae אצל אישה בהריון מצריכה התייחסות רצינית וטיפול אנטיביוטי בהתאם לרגישות החיידק. לכן יש מקום לפנות לרופא המטפל בהקדם האפשרי. בהצלחה בהמשך ההריון!