חיסון אדמת-דחוף !!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני כעת בשבוע ה-38 ונורא בלחץ.בתחילת ההריון עשיתי חיסון נגד אדמת,והרבה הפחידו אותי שזה פוגע בגפיים.בסקירת מערכות שעשיתי בשבוע 22 הרופא מחק את המילה "גפיים" מהרשימה...אני מתוחה מאד.מה יכולה להיות הסיבה למחיקת המילה?אולי זה קשור לחיסון? (לי הוא הסביר מאוחר יותר שהוא פשוט לא הסתכל על הגפיים-אך לי הסיבה לא נראית) אשמח מאד לקבל תשובה עוד היום!!! תודה,לי.
ראשית- תרגעי ! הדעה הרווחת כיום שחיסון לאדמת שניתן בשגגה בתחילת ההריון איננו פוגע בעובר. במידה והרופא שביצע את האולטרסאונד הסביר לך שמחק את המילה גפיים מאחר ולא בדק אותם- מה תבקשי עוד ?, מדובר ברופא ישר שרשם בדוח רק מה שביצע,מאחר ולא בדק את הגפיים ציין זאת ע"י מחיקת המילה גפיים. מידע עדכני נוסף בנושא החיסון לאדמת תוכלי למצוא בסקירה שכתבתי באתר= www.obgyn.org.il