שאלה לד"ר- דחוף!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשבוע 23 נערכה סקירת מערכות מוקדמת בו נצפתה שליה בדרגת בשלות 2 . כחלק מהמעקב הרופא בודק כל שבועיים את כמות המים ואת מצב השיליה. היום (שבוע 25+5) עשיתי אולטראסאונד למעקב אחרי גדילת העובר . המדדים שנצפו: (בשבוע 25+5) BPD בערך של 67 מ"מ FEMUR בערך של 49 מ"מ היקף ראש 24.2 היקף בטן 22.4 הערכת משקל 980 גרם הערת שוליים: ריבוי קל של מי שפיר שיליה בדרגת בשלות 2 הטכנאית טענה שהעובר קצת גדול, האם היא צודקת? האםם המדדים תקינים ביחס לשבוע? מה המשמעות של ריבוי קל במי שפיר? אודה על תשובתך ומתנצלת על האורך פשוט הרופא שלי יקבלני רק בשבוע הבא בעזרת ה' ואשמח להרגעה מצדך....
זו שאלה לפורום אולטרסאונד