פעילות גופנית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום :) ממה שהצלחתי להבין עד כה, אין מניעה להמשיך ולעסוק בפעילות גופנית ברמה בה עסקתי עד כה (הליכה מהירה). העניין הוא שממש לפי שנכנסתי להריון (אני בשבוע שישי עכשיו) עמדתי להתחיל באימוני התנגדות ואירוביקה. ממש לא בעוצמה גבוהה, אבל רציתי להוסיף את הפן הזה לפעילות הגופנית שאני עושה. האם יש מניעה להמשיך עם התוכנית שלי? תודה!
זו שאלה שאיין ביכולתי לענות לך דרך הרשת. ככלל ההנחיה הינה כפי שציינת- ניתן להמשיך באותה רמת פעילות. איין מגבלה על עיסוק בספורט אך ברור שרמת הפעילות חייבת להיות כזו שלא תגזול מההריון את ה"אנרגיה" לה הוא זקוק להתפתחות תקינה. פעילות אנאירובית הינה כזו שמנצלת את הרזרבות של הגוף ואיננה רצויה בהריון.