שאלה לרופא הפורום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעלי ואני בנסיונות להיכנס להריון. בסוף אוגוסט הפסקתי את הגלולות והתחלנו ב"נסיונות"... אחרי 21 יום של איחור במחזור וללא הריון, נתנה לי רופאת הנשים כדורי "ארג'סט" שאחרי יומיים מסיום לקיחת הכדורים קיבלתי מחזור. שוב ספרתי 12-16 יום ושוב ניסינו ואתמול, לאחר איחור של 4 ימים מהיום ה-28 שבו כביכול הייתי אמורה לקבל מחזור, עשיתי בדיקה ושוב יצאה שלילית. שאלתי היא: מה אני אמורה לעשות עכשיו? שוב לחכות עד שהמחזור יגיע? 3 שבועות? או כבר ללכת לרופאת נשים שתיתן לי שוב "ארג'סט", או אולי לעשות בדיקת דם ולבדוק אם אני בכל זאת בהריון? יש בכלל סיכוי, האם הבדיקה הבייתית אמינה מספיק?
רותם, אני ממש כמוך יש לי את אותו הדבר גם לי היה איחור, קיבלתי ארגסט ועכשיו שוב יש לי כאבי בטן תחתונה שאני לא יודעת איך לפרשם אבל את המחזור אני צריכה לקבל רק ביום שני - בתקווה שלא יגיע
בצעי בדיקת הריון בדם- אם שלילית פני לרופאה המטפלת כבר כעת לבדיקה וטיפול בהתאם . יש לבצע הערכה מקיפה של מצבך, האם המחזורים היו סדירים ללא גלולות? מבנה גוף? מבנה שחלות באולטרסאונד? ובהתאם לממצאים יתכן וניתן לזרז את ההליכים ל"עזרה" בנסיונות להרות. בהצלחה