ספירת זרע
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי ספירת זרע והתוצאות הן: צמיגות: תקינה התנזלות 7.1 PH נפח: 1.5 מ"ל ריכוז: 6^10*87 תנועה: כללי 45, טובה 20, בינונית 25 פתולוגיה: כללי 52, ראש 34, זנב 3, צואר 15 לויקו (למ"ל): בודדת הישרדות (2 שעות): 40 אקרוזום: 80 % אגלוטיציה: יש בדיקת נוגדני זרע: חלקיקים ספוחים לראש 5, חלקיקים ספוחים לאזור הביניים 3, חלקיקים ספוחים לזנב 3. מישהו יכול להגיד לי איך קוראים את תוצאות הבדיקה? תודה רבה!
לקריאה נוספת והעמקה
מאחר וחלק מהתוצאות נראות הפוך על המסך התשובה שלי חלקית בלבד. נפח הזרע נמוך יחסית לנורמה (שמרת על לפחות 3 ימי התנזרות לפני הבדיקה ?) יתר התוצאות בגדר הנורמה.