יובש בפה...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כמה ימים ערכתי בדיקת הריון ביתית עקב איחור הוסת ויצא שאני בהריון:-), ובימים אלו אני חשה ממש יובש בפה. האם זה אחת מהתופעות של תחילת הריון? כמה עליי לשתות כעת כשאני בהריון? האם זה משנה מה אני שותה? מצפה לתשובה...
גם אני חשתי יובש בפה בתחילת הריון ולאחרונה (כעת אני בשבוע 31) זה חזר לי שוב. בהריון מומלץ לשתות לפחות ליטר וחצי ביום. הכי טוב לשתות מים ומיצים טבעיים ולהמנע ממשקאות עם קפאין. מותר עד כ3 כוסות קפה ביום. לגבי משקאות דיאט אין דעה חד משמעית אם זה מזיק לעובר או לא.
יובש בפה איננה תופעה שכיחה דווקא בהריון. יש להקפיד על שתיה של לפחות 12 כוסות מיים ליום