שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר שלום אני יודעת שאני לא בפורום המתאים אבל אין לי את מי לישאול עים תוכל לענות לשאלתי אשמח עשיתי גרידה ב 13-8 עקב רופק שפסק בשבוע 7 עדיין לא קיבלתי את המחזור ביום רבעי האחרון היה לי מעט דם בבוקר ונעלם ומאז נישארו רק הפרשות חומות העים כדאי לקחת ארגסט להבאת המחזור או להמתין שיגיע לבד עים אני יכך את הכדור המחזור יהיה זהה למחזור רגיל הגוף לא יכול לפתח תלות בכדור [עשיתי מס בדיקות דם אחרי הגרידה יצא בערכים של הכבד גבוהה לא בהרבה העים יכול להיות קשר בין זה לבין הגרידה שהיתה לי ] תודה שבוע טוב
בקצרה, לאחר גרידה יתכן שיבוש בקבלת המחזור רק בדיקת אולטרסאונד יכולה ללמד על עובי הרירית ובהתאם לכך יבוצע שיקול באם יש צורך בארגסט. המתיני ליום ראשון ופני לרופא המטפל