העמסת סוכר 100 ג' אחרי 50 ג' תקין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בעקבות ריבוי מי שפיר הרופא שלי שלח אותי לבצע העמסת סובר מלאה של 100 ג' למרות שקודם נשלחתי לבצע העמסת סוכר 50 ג' שיצאה תקינה, עם ערך של 90. האם יתכן שהבדיקה המלאה תגלה בכל זאת סכרת הריונית? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
בדיקת העמסת סוכר של 50 מג' הינה בדיקת סקר עם שיעור טעות לא קטן, לרוב כזוב חיובי (מאבחן סכרת כשאין סכרת) , אולם יש גם כזוב שלילי. במידה וקיים חשד לסכרת בשל ממצאים אולטרסונים ניתן לבצע העמסה של 100 מג' עם 4 בדיקות דם שהינה כבר בדיקת אבחנה (גם בנוכחות העמסה תקינה של 50 מג').