לד"ר ולבנות - ליחה מרובה וגודש באף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה - 11 להריון (הריון ראשון) בחילות והקאות זה כבר רגיל אבל לא רק בבוקר, גם בערב. לא רק זאת אלא שיש לי הצטברות כל כך גדולה של ליחה בגרון שאני ממש נחנקת אם אני לא מקיאה. אחרי ההקאה אני לא מצליחה כמעט לשתות וכשאני כבר שותה לא עוברות כמה דקות ושוב אני מקיאה - את השתייה ואח"כ את הליחה . . . בנוסף, מדי ערב ומדי בוקר יש לי גודש באף שלא בהכרח מופיע במהלך היום (לא נראה לי שזה מהצטננות). האם זו תופעה שכיחה ?? האם ידוע מה הגורמים לה ומה ניתן לעשות כדי לעזור לי להתגבר עליה ?? מה לעשות עם השתייה ?? אנא עזרתכם בדחיפות !
ריבוי ריר הינו תופעה ידועה בהריון אך גודש באף איננו חלק מהתופעות הרגילות בהריון. פני לרופא אא"ג