הרניה בטבור- לד"ר גדעוני
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 29 להריון. בחודש האחרון כאבים סביב הטבור. חשש להרניה. מה זה בדיוק? ממה נגרם? מה הטיפול המומלץ? איך להקל על הככאבים שיש לי? מה קורה עם זה אחרי ההריון? מה אחוז הנשים שזה קורה להן? והאם זה מחייב שזה יקרה בכל הריון? תודה תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
הרניה טבורית הינה חולשה של דופן הבטן סביב הטבור עם בלט של תוכן הבטן (מעי) לכיס שנוצר. ריפיון שכבות השריר בבטן נפוצה בהריון ולכן נהוג להמתין לסיום ההריון ולתקן את הדרוש תיקון במידה ולא חלף לאחר ההריון. דרך אגב, רצוי לפנות לרופא המטפל, אני משוכנע שיסביר לא פחות טוב ממני ואולי אפילו טוב יותר.