שיליה קידמית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון, שבוע 31, עם תאומות. היום עשו לי אולטרסרונד וראו שהשיליות שלהן קידמיות מדרגה 2. עד עכשיו הן היו אחוריות. יש לי גם צירונים משבוע 22. האחות בקופ"ח אמרה שזה אומר שעלולים להיות לי דימומים ושאני צריכה לנוח הרבה. זה נכון? אימי גם אומרת שיתכן ואצטרך לעשות בגלל זה ניתוח (שתיהן במצג ראש). זה נכון? כי הייתי מעדיפה לידה רגילה.
לקריאה נוספת והעמקה
המידע שציינת איננו נכון רובו ככולו ! שליה קדמית איננה קשורה ביותר דימומים ואיננה מצריכה ניתוח. לא ברור לי אייך שליות אחוריות הפכו לקדמיות . יתכן, אולי, ומדובר בשלית פתח ? כי התיאור שלך מתאים יותר לשליית פתח .