שאלה לד"ר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כחודש שאלתי שאלה שלא התיחסת אליה כלל. שאלתי היא: אני כיום בחודש השישי להריון וברצוני לדעת האם ניתן לבצע בדיקת אבהות לפני הלידה. אם כן היכן ניתן לבצע זאת, במה זה כרוך? (בדיקת שתן או לקיחת דם מהעובר), ואם כן אז תוך כמה זמן ניתן לקבל תשובה. מאחר והנושא דחוף לי ואני לחוצה מאד אודה להתיחסותך. תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
מצטער שלא עניתי עד כה. בדיקת אבהות ניתן לבצע ע"י בדיקת דם מהאב המשוער ומהילוד, לכן הבדיקה נעשית רק אחרי הלידה. אנני יודע היכן מבצעים זאת אך אני משוכנע שבמרכז הרפואי שבו תלדי ידעו לאן להפנות אותך (בעזרת השירות הסוציאלי ). בהצלחה