העמסת סוכר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה עושים במידה ומתגלה סוכר גבוה בהעמסת 100 ? דיאטה ? אני גם ככה לא אוכלת הרבה. בטח שלא מתוקים. תודה !
הי גל, הכל כמובן תלוי בתוצאות שיצאו לך בהעמסה של ה- 100 גרם. דיאטה היא תמיד הטיפול הראשון אבל יכול להיות שתצטרכי לשלב גם טיפול באינסולין. הרופא או המרפאה שמטפלים בך ודאי יקבעו לך תוכנית טיפול המתאימה לצרכייך. מה שחשוב הוא שתקפידי על הטיפול ואל תזניחי. בהצלחה!
חשוב לדעת אם היתה חריגה בערך אחד או ביותר מערך אחד (מבין 4 הערכים). חריגה של שני ערכים מאבחנת סכרת הריונית ויש צורך בתחילת טיפול. הטיפול הראשוני הינו דיאטה ובהמשך שוקלים לפי ערכי הסוכר אם יש צורך בתוספת אינסולין. במידה והערך הראשון, בצום , הינו חריג יש צורך מידי באינסולין.