דחוף!!לרופא ולבנות - איקקלומין, כוריגון ופרוגסטרון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני חודשים עברתי הפלה טבעית בחודש שני לאחר טיפול ב 2 כדורי איקקלומין ביום. הפעם הרופאה הציעה שאקח גם זריקת כוריגון בתוספת כדורי פרוגסטרון מים 22 למחזור. מדוע היא הציעה זאת אם האיקקלומין עזר לי בפעם הקודמת? מהם תופעות הלואי של כדורים אלו? (בחילות, השמנה, כאבי בטן..) האם הסיכוי לתאומים גדל בעקבות הכוריגון ופרוגסרון. אודה על תשובה מפורטת לינור
מתן הכוריגון עוזר בקביעת עיתוי הביוץ לצורך הבטחת ההפריה. במתן איקקלומין שיעור הריון מרובה עוברים,בעיקר תאומים, גבוה באופן ניכר לעומת הריון ספונטני. איין יותר הריונות מרובי עוברים בכוריגון בלבד.
לי היו תופעות לואיי של בחילות וסחרחורות ולעתים גם עייפות וחולשה תאבון גם פחת אני מנסה כבר כמעט שנה עם הכדורים והזריקה ואין ישועה... בהצלחה