פפברין ופרמין - מבקשת גם תשובת רופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
במסגר הקאות שהיו לי (לא ברור אם הן רק סביב ההריון או לא), קיבלתי עירוי עם פפברין (נגד התכווצויות קיבה) וזריקת פרמין (נגד הבחילות). הרופאה טענה שזה בסדר מבחינת הריון, אבל רציתי להיות בטוחה. תודה!
הי גלי! פפברין היא נגזרת של אופיואידים, התרופה מרפה שריר חלק וע"י כך נוגדת כאבים ובעיקר כאבים עוויתיים - לא הוכח שהתרופה אינה פוגעת בהריון אולם, נתינתה בהריון היא לפי החלטת רופא, כמו כן פרמין התרופה מונעת בחילות והקאות ולא נצפו הפרעות בהריון לאחר שימוש בתרופה, אם התרופות ניתנו לך במיון לפי הוראת והחלטת רופא - לא הייתי חוששת. תרגישי טוב.
תרופות אלו ניתנות בהריון לפי צורך רפואי.