האם נדרש עוד אולטראסאונד ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בהריון שבוע 9+6 אחרי זריקות של גונל F. בסוף שבוע 6 נצפה דופק באולטראסאונד והכל נראה תקין. האם יש צורך לעשות US נוסף לפני השקיפות עורפית עוד שבועיים וחצי ? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
מקובל לבצע בדיקת אולטרסאונד אחת בשליש הראשון לאשר את גיל ההריון. בהמשך, לפי ההמלצות המקובלות בעולם כמו גם בישראל יש לבצע בדיקה אחת בכל שליש של ההריון, אולם רוב הזוגות מבצעים בדיקות נוספות כמו שקיפות,סקירה מורחבת מוקדמת ומאוחרת ועוד בעלות עצמית אם השתתפות של הביטוח הרפואי (בתלות בסוג הביטוח)