זה חיובי, YEAHֱ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ב- 17/05 קיבלתי זריקת כוריגון. היום - בדיקת דם להריון מראה תוצאה חיובית עם ספירה של 3440 של הורמון ההריון. האם זוהי כמות טובה....להריון שהוא כנראה בן...19 או 20 יום.
לקריאה נוספת והעמקה
מנסיוני הקצר (3 הריונות) זה נשמע בסדר גמור. הרבה בהצלחה!!! מדהים כשזה מצליח - נכון???!!!
תודה, לי! כן, אני רק מתחילה להתרגל לרעיון.... :-)
מזל-טוב ! את בהריון
תודה, בכוונה כתבתי לפורום הזה בכדי לא לדרוך על "יבלות" של הבנות בפורום לפוריות הרי גם אני הייתי שם,...ושמחתי לראות שרק מטיפול אחד של זריקות זה הצליח. אז הכמות הגיונית....לסה"כ 19 ימי הריון,,,,זה לא מעיד על תאומים או משהו כזה?