הפרשות בזמן ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני מנסה להכנס להריון החודש... אמרו לי שבזמן הביוץ יש מן הפרשה צמיגית.. אני יודעת בדיוק על מה מדובר רק שהחודש לא היה לי דבר כזה. האם יכול להיות שאין ביוץ החודש? עכשיו עוד שאלה... ההפרשה היא ממש בזמן הביוץ? לפניה..אחריה? אשמח לקבל תשובות
לקריאה נוספת והעמקה
ההפרשה היא לקראת הביוץ בשל העליה באסטרוגן יש עיבוי של הריר הצווארי. איין להסיק מהעדר ההפרשה על העדר ביוץ אם כי יתכנו מחזורים ללא ביוץ מידי פעם.
הי רוית בנוסף לתשובת הרופא - יתכן שהחודש הביוץ מתאחר לך, בפרט אם את קצת במתח לקראת התיכנון להכנס להריון. בכל אופן - בהצלחה רבה