hpv
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אובחנתי כנשאית של הוירוס hpv.היבלות החיצוניות טופלו ונעלמו לעת עתה בצריבה. בנוסף, ישנם תאים נגועים בצוואר הרחם cin 1. שאלותי בעניין: 1. מדוע אותו הוירוס לא גרם ליבלות גם בצוואר הרחם? 2. מהו הטיפול הקיים (אקטיבי) למיגור התאים הנגועים בצוואר הרחם? 3. בנוגע להדבקה קיבלתי שתי תשובות סותרות משני רופאים: הראשון טען כי אני אין קשר בין הביטוי החיצוני של המחלה (יבלות) לסיכוי ההדבקה, מה שמדבק הם התאים הנגועים. לטענת השני ההדבקה היא ע"י היבלות בלבד, משמע, כיום אני לא מדבקת כלל. ראשית, האם יש תשובה? אם כן אשמח לגלותה. שנית, האם אי טיפול בתאים הנגועים בצוואר הרחם מגדיל את סיכוי ההדבקות? תודה מראש, לתשובתכם המהירה אודה
עליך לפנות לפורום המתאים, פורום גינקולוגיה