עצירות כרונית בהיריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הנני בהיריון בשבוע 18 ואני סובלת מעצירות כרונית כרונית עשיתי בדיקה וגילו שיש לי תת פעילות בבלוטת התריס אך לא הביאו לי כדורים הרופא אמר שאם זה יחמיר הוא יתן לי איזשהי תרופה . ברצוני לציין, שהעצירות הייתה עוד לפני ההיריון רק שבהריון זה החמיר יותר. אני יכולה לא ללכת לשירותים שבועיים מצבי ממש קשה וכתוצאה מכך אני מקיאה מפני שהאוכל עולה לי. הייתי אצל רופא והוא נתן לי גליצירין ואפילו חוקן וזה לא עזר. שאלתי, האם יש איזשהי תרופה טבעית שיכולה להקל על מצבי בבקשה לא להציע לי ירקות והרבה מים ושזיפים ומה לא הכל הכל ניסיתי שוב דבר לא עוזר, כך שפתרון זה לא אפקטיבי בשבילי. הדבר היחיד שבאמת עוזר לי קצת זה תה טבתי כוס אחת ליום ואני כבר בשירותים, התה לא משפיעה אליי בצורה קיצונית כלל אלא כמו יציאה רגילה שאמור אדם נורמלי לצאת ביום. את התה הייתי שותה לפני ההיריון, בהיריון אני לא שותה מכיוון שאני חושבת שאסור למרות ששאלתי את החברה המייצרת את התה ואמרו לי שאני יכולה לשתות כוס אחת ליום לאחר ארוחה. מה אתם ממליצים לי? (סליחה על המכתב הארוך)
עלייך לפנות לרופא המטפל מאחר ועלייך לקבל טיפול לתת-תריסיות. לגבי העצירות, במידה ומוקל לך בעזרת תכשיר תה טיבטי והחברה המייצרת מתירה שימוש בהריון - מה טוב מזה ? .