אותות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם הגוף משדר לנו את אותם "אותות" בהריון כמו לפני מחזור? שבוע לפני יש לי תמיד כאבי גב , חזה ועייפות האם כל זה ייעלם שאכן יהיה הריון? תודה
לפעמים כן ולפעמים לא... הרבה בנות מרגישות כאבים דומים לכאבי מחזור קלים, עייפות גדולה, רגישות בשדיים ועוד... ויש בנות שלא מרגישות כלום. אי אפשר בעצם לדעת עד שתעשי בדיקה. בהצלחה!
במהלך כל ההריון ההריון משדר לנו אותות רבים... (-: קשה להתעלם מכל התחושות ההרגשות והרגשות שהם בני לוויתנו במשך 9 חודשים. אבל, כפי שאפרת אמרה, אכן לא ניתן לדעת למה לצפות ואפילו אצל אותה אישה מהריון להריון הסימנים (אם בכלל) יכולים להשתנות.
התלונות והתחושות בהריון שונות מאישה לאישה. יש הטוענות שההרגשה בתחילת ההריון אכן דומה להרגשה לקראת הווסת ולרוב התלונות מתחלפות בתלונות אחרות עם הזמן
התלונות והתחושות בהריון שונות מאישה לאישה. יש הטוענות שההרגשה בתחילת ההריון אכן דומה להרגשה לקראת הווסת ולרוב התלונות מתחלפות בתלונות אחרות עם הזמן