זירוז לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני נמצאת בשבוע ה - 40 להריוני הראשון, ומוגדרת כהריון בסיכון גבוה בשל סכרת הריון - יש לציין שלאורך כל ההריון נשארתי מאוזנת אך ורק בעזרת דיאטה וללא התערבות תרופתית. משקל העובר כ- 3.5 ק"ג. הומלץ לי לעבור זירוז, הבדיקות אינן מראות כל סימנים ראשוניים ללידה. האם כדאי להמתין לתחילת לידה טבעית או לעבור תהליך של זירוז-בשיטה זו אחרת.
תחושת בטן שלי - שכדאי לך לעבור זירוז. התינוק כבר מספיק מפותח ומוכן ללידה וחבל לסכן את סוף ההריון. בכל אופן - שתהיה לידה קלה ובהצלחה.
לפי תיאורך מדובר בסכרת הריונית ללא אינסולין, מאוזנת והראיה הינה העדר תינוק גדול. איין המלצה רפואית לזירוז אלא במשקל גדול מ- 4 קג' , לפיכך רצוי לנהוג לפי התנאים הצוואריים, כלומר לפי הפתיחה והמחיקה של צוואר הרחם. איין זו טעות לנסות ולעבור הפעלת לידה בהתאם לתנאים. בהצלחה