כאבים בעצם הזנב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני עכשיו בשבוע ה-10 להריוני הראשון, ולאחרונה יש לי תופעה די מוזרה של כאבים לסירוגין (בעיקר בערב) באיזור עצם הזנב. האם זאת תופעה שקשורה להריון? אני לא מכירה את הכאב הזה מהעבר (רק כאבי גב) חברה שלי טוענת שגם לה היו כאבים כאלה ואפילו יש לזה שם ברפואה, אבל זה קרה לה בשלב הרבה יותר מאוחר כאשר ההריון יותר מתקדם והאגן זז. הייתי שמחה לשמוע חוות דעת על הנושא, שכן תופעה זאת בתוספת לבחילות וההקאות האינסופיות די מקשה עלי. בתודה מראש.
גם לי היו כאבים חזקים בעצם הזנב!!! כל פעם שישבתי זה היה ממש סיוט של כמה דקות עד שזה נרגע... כשעמדתי/הלכתי הכל היה בסדר אבל אז - שוב אני צריכה לשבת (עבודה/נהיגה) ושוב נורא כואב. זה חלף לקראת החודש החמישי ובינתיים בן הזוג שלי היה עושה לי מסאג'ים בערב עם קרם גוף. בהצלחה!
לא מוכרת לי תופעה רפואית של כאבים בעצם הזנב בהריון צעיר