בדיקת דם להריון מוקדמת מדי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם ביצוע בדיקת דם להריון ארבעה ימים לאחר כוריגון נותנת תוצאה של כאילו הריון למרות שאין הריון? האם הורמון הכוריגון זהה להורמון הבטא?ואם כך למה מזריקים את הכוריגון?
כן ולא. הכוריגון הוא סוג דומה להורמון ההריון ולכן אם עושים את בדיקת הבטא לפני שעברו לפחות 10 ימים ועדיף 12 מיום זריקת הכוריגון, התשובה שמתקבלת היא מזוייפת או מה שמכונה "הריון כימי". את הכוריגון נותנים כדי להבשיל את הביציות שבתוך הזקיקים ולאפשר ביוץ. לולה
הורמון הכוריגון הינו תחליף של LH ולכן ניתן כדי לגרום לביוץ. אכן נטילת בדיקת דם טרם חלף שבוע לפחות ממועד הזרקת הכוריגון עלולה להוביל לתשובה שגויה בשל הדמיון הכימי בין הכוריגון להורמון ההריון BHCG