ברזל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחודש הברזל בדם היה במצב מצויין אז מתי כדאי לי לעשות שוב בדיקת דם כדי לראות אם צריך לקחת כדורי ברזל???? מאזה שבוע מתחילים לקחת כי אני כבר בשבוע 22.
יש לעשות בדיקת דם אחת לחודש בעת ההריון כדי להמנע מחוסרים תזונתיים, במידה והברזל הינו תקין אין צורך לקחת תוספת ברזל. בכל מקרה מומלץ לקחת מולטי ויטמין לנשים הרות ומניקות קיימים מספר סוגים בשוק, ובכך תימנעי ביכלל מחוסר ברזל גם בעתיד מולטי ויטמין זה מומלץ לקחת גם בעת ההנקה.
אני לוקחת פרנטל. זה טוב?
בהתאם לרמת ההמוגלובין מתחילים לקחת ברזל בהריון. אם ההמוגלובין תקין,ניתן להתחיל לקחת בסביבות שבוע 16 . בדיקות ההמוגלובין בסוף ההריון תלויה ברמתו. כשהרמה תקינה בדיקה כל 6-8 שבועות סבירה