דימום לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב ! ילדתי לפני כשבועים ( לידה רגילה ) , הדימום אצלי לעיתים פוחת ולעיתים גובר , אבל הריח של ההפרשות פשוט נורא ( מזכיר ריח של נבלה...) האם יש סיבה לגשת לרופא כעת ? בתודה המודאגת
לקריאה נוספת והעמקה
דימום לאחר לידה אינו סדיר. בעיקרון, בזמן זה כבר אמור לחלוף הדימום וצריכה להיות הפרשה חומה אבל אל תבהלי- זה לא משהו חריג והזמן יעשה את שלו. לגבי הריח, אם זה בלתי נסבל ומחמיר עם בזמן, גשי לרופאך להבדק. בהצלחה!
לאור תלונותיך יש חשש שמדובר בשארית תוכן הריוני בחלל- פני בהקדם לרופא המטפל