תוצאות חלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בהנחה שאני בת שלושים וארבע וחצי ותוצאות החלבון העוברי שלי הן 1/600 האם זה נשמע תקין??? השקיפות העורפית יצאה אף היא תקינה.
כפי שהסברתי מספר פעמים בעבר- התשובה של בדיקת התבחין המשולש ושל בדיקת השקיפות העורפית ניתנת כסיכון סטטיסטי ללידת ילד עם הפרעה כרומוזומלית. התשובה משקללת את גיל האישה ואת תשובות הבדיקה. התשובה שלך 1/600 משמעותה שמתוך 600 נשים בגילך עם אותן התוצאות לאחת יוולד תינוק חולה----- זה תקין ? הכל תלוי בנקודת המבט . מבחינת משרד הבריאות כל תוצאה של סיכון גדול מ- 1/300 (הסיכון הטמון בגיל 35 ללא קשר לתוצאות הבדיקה)מזכה בבדיקת מי שפיר ללא תשלום נוסף. בהצלחה בהמשך