חומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התחלתי לקחת חומצה פולית במינון של 5מ"ג .כתוצאה מכך ישנה השפעה מיידית על מערכת העיכול שמתבטאת בעצירות . מה לעשות? האם כדאי לעבור למינון נמוך יותר של 1מ"ג שקיים בכדורים של מטרנה או אחרים?
הי שחר, אם את רואה שאת לא מסתדרת עם התכשיר הנוכחי בוודאי שאת יכולה לעבור לתכשיר אחר. אגב, המינון המומלץ הוא 400 מק"ג אלא אם יש סיבה אישית או משפחתית( היסטוריה של תינוקות עם בעיות במערכת העצבים) ואז המינון המומלץ הוא 5 מ"ג. ( אבל אל תדאגי, גם למי שאין היסטוריה כזו וקיבלה מינון של 5 מ"ג - אין מכך נזק). בהצלחה!
באם אין התויה מיוחדת (כגון מומים קודמים במערכת העצבים) הרי שהמינון המומלץ ללקיחת ח פולית הוא 0.4 מ"ג שנמצא במטרנה או PRENATAL המכילים גם ויטמינים ומינרלים אחרים בהצלחה