אולטראסונד ראשון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 5. נאמר לי לעשות אולטראסונד ראשון (כדי לבדוק דופק, נכון?) כבר בשבוע הבא. האם זה לא מוקדם מידי? לא כדאי לחכות לשבוע 7? תודה.
הי נויה, קודם כל, מזל-טוב!!! זה לא מוקדם מדי לעשות אולטרה סאונד ראשון אבל את צריכה לקחת בחשבון שיש אפשרות שהרופא לא יראה דופק ואז תוזמני לבדיקה נוספת כעבור שבוע- שבועיים. בהצלחה!
נראה לי נורא מוקדם שבוע חמישי. למה לא לחכות עוד שבועיים?
ניתן לראות דופק החל משבוע 6 כאשר המחזורים סדירים,אם כי זה תלוי בסוג המכשיר והבודק. מקובל לעשות משבוע 7 שכן אם אז לא רואים דופק (ובהנחה שהמחזורים סדירים) - אז ההריון לא תקין. בהצלחה