שיעול חזק מזיק, מה מומלץ בהקדם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה פחות מזיק לקחת תרופה לשיעול או לחכות שזה יעבור. היה לי חום בבוקר של 36 מעלות ובלילה היה 38 מעלות. בבוקר למחרת היה לי 37. אף פעם לא היתה לי תנודתיות כזאת בחום. לא לקחתי שום תרופה, החום עדיין(ברוך השם) לא עלה שוב. אני באופן כללי נגד תרופות אבל אחרי 3 ימים במיטה, זה כבר נראה לי מוזר שאין שיפור. לפני ההריון היה מספיק לי לילה אחד של שינה טובה ועכשיו כלום. אני שבוע 29+2. העוברית זזה, למרות שכשהיה לי חום היא זזה פחות. יש לי המון ליחה בגרון, וזה לא נגמר. לא האמנתי שביום אחד החום יכל לקפוץ 2 מעלות. אודה על תשובה מהירה.
יש לפנות לרופא ולהיבדק במטרה ולבדוק האם מדובר בזיהום ואם כן מה מקורו. אין לקחת טיפול כלשהוא ללא המלצת רופא במהלך ההריון