בדיקת דם רמת VDRL
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה מטרת בדיקת דם ל VDRL בזמן הריון ומה משמעות של מציאת תגובה ולמה המתנה 10 ימים לתשובה סופית והאם יכול להיות שיש תגובה נמוכה שלא צריכה להדאיג במיוחד שאין שום סימפטומים בחודשים האחרונים מצב ההריון הוא בחודש השלישי בתחילה???????
זהו השם למחלת העגבת. יש משמעות לקיום המחלה וחשוב להודיע לרופא במידה ואת חולה במחלה זו מיד. ממתינים 10 ימים לתשובה מכיוון שמדגירים את הדם במעבדה לראות "מה צומח"
מטרת הבדיקה לאתר המצאות מחלת סיפיליס באם,מחלה העלולה להזיק לעובר
תודה רבה על ההתיחסות, אשתי בשבוע ה12 להריון תאומים.תוצאות הבדיקהVDRL חיובי, פעמיים. וכן שאר שתי המבחנים.אשתי עדיין תיירת ואין כיסוי בריאות.בבקשה מס' שאלות: 1.האם הפלה חד משמעי? 2.אם לא, האם טיפול פנצלין? 3.מה הסיכוי לולדות נורמאליים? 4. איזה מעקב נחוץ? 5.האם יכול להיות התדבקות מבדיקה גניקולוגית לפני שנה במדינה במזרח אירופה? 6.האם קיום יחסים לפני 5 שנים ועד היום שום סימפטומים אפשרי? 7.רמת VDRL - היא 1/32 מהזה אומר? 8.מה עושים מחר בבקר? מצב כלכלי לא מאפשר הוצאות. תודה יוסי