חיידק בדרכי השתן- STREPTOCOCCUS דחוף !!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה יכול לגרום חיידק (STREPTOCOCCUS AGALACTIAE (GROUP B ) לעובר?
הי ל.ב, חיידק ה GBS שכיח אצל 20% מהנשים.בלידה ,האישה תקבל אנטיביוטיקה ע"מ לא להעביר את החיידק לעובר דרך תעלת הלידה. לאחר הלידה, התינוק נבדק ויש מעקב חום ע"מ לוודא שלא נדבק. בעיקרון, אם מטפלים לא צריכה להיות שום בעיה אבל עדיין יש סיכוי ללידה מוקדמת ופגות אצל העובר(עקב חיידק זה). אבל שוב, לרוב הדברים מסתדרים ותחת טיפול אנטיביוטי אין סכנה לאם ולעובר. בהצלחה!
באם מדובר בחידק בשתן,הרי שהסיכון לעובר קטן.יש לטפל על מנת למנוע מצב של לידה מוקדמת עקב זהום. אם הזיהום בחידק זה,נמצא במי השפיר או בנרתיק ובא במגע עם העובר,יכול להיגרם נזק לעובר כגון דלקת ריאות קשה וכו.