שלייה קדמית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אחותי בחודש שמיני, לפני כחודש אובחן אצלה - שלייה קדמית. מה זה אומר ? האם יש מה לעשות ? האם זה מסוכן לה או לעובר ? בנוסף, היא התחילה במצב של אנורקסיה ואישפזה את עצמה בתל השומר. לפני כחודש התחילו צירים ואז גם אובחנה שלייה קדמית. מאז היא בבית בשמירת הריון הצירים לא פסקו והיא מרגישה כאילו הלידה קרובה (יש עוד חודשיים). האם יש סיכון כלשהו במצב זה ? כיצד אפשר למנוע או למזער אותו ?
לקריאה נוספת והעמקה
"שליה קדמית"- משמעותה היחידה שהשליה ממוקמת על הדופן הקדמית של הרחם איין בכך סכנה