הריון וטרשת נפוצה - שאלה לרופאים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם הריון של נשים החולות בטרשת נפוצה נחשב תמיד להריון בסיכון גבוה? האם, מנסיונך, לידות של נשים כאלה הן קשות יותר? (בגלל שרירים חלשים או ספסטיות, למשל) והאם, במקרה של אישה צעירה, עם מעט מאוד סימפטומים (כזו ש"לא רואים עליה") של ט.נ צריך לומר לצוות בחדר לידה שהיא חולה ומדוע ממליצים לחולות ט.נ פעמים רבות ללדת בניתוח קיסרי. זהו (להפעם...) תודה ויום מצויין לכולם!
מצאתי אתר שיכול לתת לך חלק מהתשובות http://www.albany.net/~tjc/pregnancy.html במידה ועדיין יהיו לך שאלות, פני שוב לפורום. בהצלחה
אני אקרא... אבל בכל זאת תהיה בטוח שאני עוד אנדנד לך פה עם שאלות נוספות.... :-)