סכרת הריון-מהם התסמינים?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, רציתי לדעת מהם התסמינים היכולים להעיד על סכרת הריון, האם הטלת שתן מרובה בעיקר בלילה קשורה לנושא, אני בשבוע 24 ועוד מעט אבצע העמסת סוכר , כמו כן תדיקת שתן שביצעתי יצאה תקינה תודה
הי שרון, הסימנים לסכרת כוללים:רמת סוכר גבוהה בדם, צמאון, הזעה, השתנה לילית מוגברת.זה שיש לך השתנה לילת זה עדיין לא אומר שיש לך סכרת לכן חבל שסתם תלחיצי את עצמך.אחרי בדיקת ההעמסה תהיי יותר חכמה. בהצלחה!
תודה דפנה , אני אמתין בסבלנות, אני באמת צמאה יותר ויש לי זעה כמעט תמידית בכפות ידיים, שוב תודה
לסכרת הריונית אין סמנים או סימפטומים ספציפים. בדיקת העמסת סוכר מגלה סוג זה של סכרת. באם יש סמנים כגון השתנה מרובה,צמאון מוגבר תחושת עייפות וחולשה יתכן ומדובר בסכרת שאינה הריונית.בכל מקרה מתן שתן בצורה מוגברת אינו מעיד כלל ועיקר על סכרת.בצעי את בדיקות הגילוי לסכרת הריונית כמו כן חזרי על שתן לכללית ותרבית.בהצלחה!!
מהי סכרת הריון? האם סכרת הריון הופכת לסכרת כרונית ? תודה יעל
מהי סכרת הריון ? ומה הטיפול בכך?
הבדיקה להעמסת סוכר(50 גלוקוז)יצאה גבוהה(151 ). מה זה אומר ומה עליי לעשות?