דימום לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני כבר יותר משלושה חודשים לאחר לידת ואקום. המקום עדיין רגיש אך הולך ומשתפר הבעיה שיש לי לפעמים דימומים קלים מדופן הנרתיק ששם בוצעו החתכים או הקרעים. שאלותי: האם זה נורמלי תקופת החלמה כה ארוכה ( יש לציין שהיו לי הרבה מאוד תפרים)? שנית נדמה לי שככלל שאני מתאמצת או שיש חיכוך יתר כמו למשל הליכה ממושכת אז יורד קצת דם, היתכן או שאין קשר בין הדברים? רופא נשים אמר לי להמתין עוד כחודשיים אולי זה יסתדר. מה אני יכולה לעשות על מנת לזרז את ההחלמה ולהימנע מהתערבות כירורגית?
בתקופת "משכב הלידה" הנמשכת 6 שב' הגוף חוזר למצבו הקדם הריוני. דמם לידני הנמשך מעבר לתקופה זו מחייב בדיקה והתיחסות מיוחדת. עלייך להבדק ע"י רופא נשים ובמידה ותשובתו איננה מספקת אותך פני לקבלת חוות דעת מרופא נוסף.