הריון וגלולות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני שבעה חודשים ילדתי את בני השלישי ומשתמשת כבר שלושה חודשים במיקרוגינון. לצערי בחודש האחרון שכחתי לקחת גלולה אחת (את הגלולה ביום ה- 14) אך כעבור 10 שעות לקחתי אותה ובאותו ערב המשכתי לקחת כרגיל. המשכתי לקחת עד היום ה- 21 והפסקתי. המחזור היה אמור להופיע כבר לפני יומיים אך לצערי מאחר לבוא. בצעתי שתי בדיקות הריון ביתיות ושתיהן יצאו שליליות. האם יתכן שיצאו שליליות בגלל השפעת הגלולות ולמעשה אני בהריון? אם לא, מה יכולה להיות סיבה לכך שמחזור מאחר לבוא למרות לקיחת גלולות. הרבה תודה, שירה
רוב הסיכוי שאינך בהריון, אולם כדי להסיר כל ספק מליבך בצעי בדיקת דם להריון. יתכן וקיים (על אף הגלולות) גופיף צהוב פרסיסטנטי הממשיך להפריש הורמונים ודוחה את המחזור.
תודה על התשובה, מה זה "גופיף צהוב פרסיסטנטי"? תודה רבה