ד"ר שלום , תה טיבטי ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לגבי קיבה סדירה ?השאלה שלי ... במשך שנתיים בערך אני שותה את התה הטיבטי לא למען הרזייה אלא למען קיבה ויציאות סדירות הוא עוזר לי מאוד . כרגע מכיון שהחלטתי לנסות להרות הפסקתי לשתות אותו כי קראתי על מחקר כמובן ברשת שיש מרכיב טבעי כמו אכניצאה שפוגע בפוריות (בזרע הגבר וגם בחומר שמחבר בין הביצית לזרע ) ולכן כרגע קצת קשה לי עם יציאות סדירות ורכות.. מה אתה מציעות ומה אתה אומר על העניין של מרכיבים טיבעיים ורפואה אלטרנטיבית בזמן נסיון להרות .. מאוד אשמח לקבל תשובה מעמיקה .תודה . יום טוב .
מאחר ואינני עוסק ברפואה אלטרנטיבית, יהיה זה לא נכון מצידי למסור לך מידע שאינני בקיא בו.
יש פורום לרפואה ותזונה נטורופטית: http://www.doctors.co.il/forums/list.php?f=113