סוף-סוף....
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני סוף-סוף בהריון... האם בטא56 ביום ה-28 סבירה? זה לא גבוה מדי?-ואם כן זה מראה על הריון מרובה עוברים? חן
מזל טוב!!! מזל טוב!!! סליחה שאני מטרידה אותך אך איזו בדיקה עשית והאם עשית אותה לפני התאריך בו היית אמורה לקבל ? תודה לך
בדיקת דם לבטא ביום ה-28 למחזור... ותודה על שמחתך בשמחתי!!!
הי, קודם כל: מזל טוב. שנית, טווח הבטא הוא מ-א-ו-ד רחב ובשלב זה אין הדבר מעיד על כלום... אם את רוצה תאומים, אז אני מאחלת לך שכן. בכל מקרה, כמו שאומרים: העיקר שיהיה בריא. לחברתי, יום אחרי האיחור כבר הייתה בטא מעל 1000(עובר אחד), כך שבאמת לא ניתן לדעת. בהצלחה.
המדד החשוב הוא הכפלה של ערכי ה- BHCG בבדיקה חוזרת בהפרש יומיים.