שאלות דחופות ומטרידות !?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צהריים טובים לכולכן, הייתי אמורה לקבל את הוסת ב- 25.12, אך עד היום לא הגיעה. אתמול, עשיתי בדיקת הריון, והיא יצאה שלילית (מאוד התעצבתי !!). כשהייתי לפני שבועיים אצל רופא הנשים, הוא אמר שלפי עקומת חום השחר שראה, הוסת תאחר, ואכן - היא עדיין לא הגיעה. בינתיים, אתמול התחלתי לשתות את כדורי הארגסט שהרופא נתן לי, במידה והוסת לא תגיע (3 כדורים ביום, למשך 5 ימים). שאלתי היא, מה אם אסיים את כדורי הארגסט ועדיין הוסת לא תגיע? אני ממש לחוצה ולא יודעת מה לעשות !! עזרו לי ! בנוסף, אנחנו מנסים להכנס להריון כבר 8 חודשים, והרופא אמר לי שברגע שהוסת תגיע, אקח אקקלומין. האם הכדור הנ"ל באמת אפקטיבי ויכול לעזור לביוץ? תודה, שלומית
לרוב הדימום מגיע תוך 72 שעות מהכדור האחרון של הארגסט. הטיפול באיקקלומין מסייע מאד לנשים עם בעיית ביוץ או בעיה של עקרות מסיבה לא ברורה. בהצלחה במחזור הבא