תוצאות חלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום קיבלתי את תוצאת החלבון העוברי והיא הייתה 1:300 ה- HCG היה 2.16 אני מחכה לתוצאות בדיקת מי שפיר שערכתי בשבוע שעבר אולם אני מאד מודאגת? שאלתי - מה מצביע הנתון של HCG והאם יש סיבה לדאגה? (אני בת 31)
שלום, גם אני עשיתי את החלבון העוברי שלי והתוצאה הייתה 1:350 ועשיתי מי שפיר, אין לך שום סיבה לדאגה ולדעתי בדיקת החלבון העוברי היא סתם לא מצביעה על שום דבר היא בדיקה סטטיסטית תוצאותיה נכונות אחת למיליון! אם הייתי שרת הבריאות הייתי מבטלת אותה היא נורא מלחיצה ועושה לדעתי עוול לנבדקת! בקיצור אל תדאדי תראי שמי השפיר שלך יהיו תקינים לחלוטין אל תשרי את עצמך בייסורים מיותרים. מחזיקה לך אצבעות רחלי
לגבי הסבירות של 1:300 , זהו נתון סטטיסטי המציין שאחד מ- 300 עוברים בנשים בגילך עם כאלו תוצאות יהיה עם תסמונת דאון. תוצאת HCG של 2.16 MOM בגבולות הנורמה .