לידה טבעית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 33 ואני מעוניינת ללדת בצורה טבעית - ללא שיכוך כאבים או כל זריקה כלשהי. כמובן שאני לא יכולה לצאת בהצהרות משום שזוהי הלידה הראשונה שלי ואיני יודעת באמת מה עוצמת הכאב. האם ישנן המלצות שבהן אני יכולה להשתמש שיכולות לעזור לי ללדת לידה טבעית בצורה קלה יותר? (כגון: להתחיל ללכת עד סוף ההריון או תנוחה מסויימת בלידה שטובה ביותר ללידה טבעית). אשמח לקבל כל המלצה שתוכל להקל עליי ולגרום ללידה קלה יותר. תודה ויום טוב.
לקריאה נוספת והעמקה
ההמלצה הטובה ביותר שאני יכול להמליץ לך הינה לפנות למרכזים רפואיים המאפשרים לידה שכזו (למשל בי"ח מאיר בכ"ס) ולהגיע לפגישת הסבר .