דלקת בדרכי השתן/ פטריה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בשבוע 32 , לפי כמה שבועות נתלגתה אצלי דלקתן בדרכי השתן, קיבלתי טיפול באינטבטיקה זינט ולאחר סיום הטיפול ובידקת שתן לא נמצאה דלקת אך כנראה שקיבלתי פטריה קיבלתי טיפול של אגיסטן עדין מטופלת אך ישנם כאבים חזקים שבאים והולכים בלי שום סדר אך לפעמים בזמן מנוחה נעלמים ולפעמים לא. היום גילתי הפרשה ורודה בהירה מאוד אפילו כמעט לבנה וזה ממש מפחיד אותי אני מקווה שזה כלום האם מישהו יודע על דבר כזה ואם זה תקין בגלל הפטריה קראתי שזה אפשרי שתהיה הפרשה ורודה כזו בגלל הטיפול ובגלל הפטריה. הרופא שלי נמצא בחו"ל האם צריך ללכת לרופא אחר או זה תופעה נורמלית אבקש תשובה מהירה מכל מי שיכול!!! תודה
פטריה בנרתיק מתאפיינת בהפרשות לבנות-צהובות ויתכנו גם בגוונים אחרים. גם הפרשה ורודה תיתכן. פני בהקדם , אם כי לא בדחיפות, לבדיקה